منتديات المصارعه الحره 2011
سجل معنآ
سجل معنآ
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
  السلام عليكم ورحمة الله وبركاته نورتوا منتدانا يا شباب , يلا انت زائر مو مسجل سجل معنا , آنت عضو يلا سوي مواضيع

نكت حلوة-التحداك-ما-تضحك

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
جون☺سينا
توهَ جديَد
توهَ جديَد

ذكر
المزاج : انا☺

نكت حلوة-التحداك-ما-تضحك Empty
مُساهمةموضوع: نكت حلوة-التحداك-ما-تضحك   نكت حلوة-التحداك-ما-تضحك Icon_minitimeالخميس يوليو 14, 2011 1:10 pm

السلام-عليكم Very Happy

بدينا

وه بابا عاوز اكمل دراستى برة قال و ايه المشكلة ،قول لامك تفرشك فى الحوش بس خد بالك لتبرد

2
مرة اتنين اغبية كانوا ماشيين طلع عليهم اسد راح واحد رمى عليه طوبة و قعد يجرى و بص وراه لقى زميله واقف ما بيجريش ليه ؟ قاله واجرى ليه هو انا اللى ضربته

3
مرة واحدة حامل ابنها الصغير بيسالها ايه اللى فى بطنك ده يا ماما قالتله : ده اخوك يا حبيبى .....تانى يوم فى المدرسة المدرس ساله : انت عندك اخوات ؟ قاله : كان عندى واحد بس ماما اكلته

4
مرة تلميذ بيسال الاستاذ بيقول له : هو ممكن يعاقب الانسان على حاجة معملهاش ؟ قاله له : لا طبعا ، ففرح التلميذ اوى و قاله له خلاص انا معملتش الواجب

5
توام بيقول لاخوه التوام و هو متنرفزا : انت كنت فين ياعم امك حمتنى مرتين

6
واحد متجوز و قاعد فى البيت و بيبص كتير فى عقد الزواج ، مراته قالت له: "بتبص فى عقد الزواج ليه يا حبيبى ؟ قالها " مش عارف يا حياتى الماذون كتب تاريخ انتهاء العقد فين

7
واحد نشر فى اعلانات مبوبة : مطلوب زوجة !!! تانى يوم جاله 100 جواب فيهم نفس الرد : تاخد بتاعتى

8
مرة اتنين متاخرين على المدرسة الاستاذ بيسال الاول انت ايه اللى اخرك قاله كانت فيه 5 جنية ضيعة منى و بدور عليها فمسك التانى و قاله وانت ايه اللى اخرك قال اصل انا اللى كنت دايس عليها

اتمنى ان تعجبكم وكمان ابعتوا فى الردود رقم احلى واحدة فيهم من 1 الى 8 منتظرة ردودكم الجميلة
Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
جون☺سينا
توهَ جديَد
توهَ جديَد

ذكر
المزاج : انا☺

مُساهمةموضوع: رد: نكت حلوة-التحداك-ما-تضحك   نكت حلوة-التحداك-ما-تضحك Icon_minitimeالخميس يوليو 14, 2011 1:16 pm

حلوووووووووووووووووووو-الله-يجزاك-خير-انا-اسمي-خالد
RKO333
متفآعلًَ آلمنتدَىََ !@@*
متفآعلًَ آلمنتدَىََ !@@*
RKO333

ذكر
المزاج : راندي اورتن

مُساهمةموضوع: رد: نكت حلوة-التحداك-ما-تضحك   نكت حلوة-التحداك-ما-تضحك Icon_minitimeالجمعة يوليو 15, 2011 11:01 am

شكرا لك خالد على النكت

نكت حلوة-التحداك-ما-تضحك
صفحة 1 من اصل 1